Alla inlägg under april 2015

Av Johanna - 10 april 2015 13:10

Då har första marknaden varit och det gick hyfsat bra för Små söta tings varor på Partille Slott och hoppas att jag fick det lyft jag behöver. Under våren har jag även startat upp en Facebooksida för Små söta ting, https://m.facebook.com/smasotating1.

Nu får jag se vad som väntar men på mors dag finns Små söta tings varor i Hantverkshuset vid Brobacka men under annat namn, Ateljé Marytz

Har börjat spåna på nya kreationer och här är några av dagens alster.

     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Små söta ting är sidan för mitt egna skapande av smycken i silvertråd och värmande ting i garn. Hittar du något som du tycker om, hör gärna av dig till mig.

  

Smycken

Smyckena som jag gör är nickelfria och görs i silvertråd. Detta blandar jag med glaspärlor, sötvattenspärlor, halvädelstenar och metalldetaljer. 

Värmande ting

Värmande ting runt handlederna och/eller halsen.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards