Alla inlägg under juli 2014

Av Johanna - 3 juli 2014 14:28

Då var semestern igång och inhandling av nya härliga garner blev det under resan till Turkiet. Nu har man mest tid att hinna skapa allt det man vill visa upp under kommande marknader..

Den allra senaste skapelsen blev en sjal med uddar i det sk pyttipannmönster från garnomera.wordpress.com.

 

#smasotating #pyttipanna #garnomera #sjal #semester #avkoppling #sticka

Presentation

Små söta ting är sidan för mitt egna skapande av smycken i silvertråd och värmande ting i garn. Hittar du något som du tycker om, hör gärna av dig till mig.

  

Smycken

Smyckena som jag gör är nickelfria och görs i silvertråd. Detta blandar jag med glaspärlor, sötvattenspärlor, halvädelstenar och metalldetaljer. 

Värmande ting

Värmande ting runt handlederna och/eller halsen.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards