Alla inlägg under april 2014

Av Johanna - 2 april 2014 09:53

Idag är det "the final" av allt som ska med till vårutställningen. Är dock inte riktigt klar, har ett arbete till som behöver bli klart men får se till att komma från jobbet i tid så jag kan fixa det.

Hoppas kunna tilltala nya och gamla kunder med fina kreationer under Partille hemslöjd- och konsthantverksförenings vårutställningen på Partille Herrgård "Slottet" helgerna 5-6 april och 12-13 april. Välkomna!

Presentation

Små söta ting är sidan för mitt egna skapande av smycken i silvertråd och värmande ting i garn. Hittar du något som du tycker om, hör gärna av dig till mig.

  

Smycken

Smyckena som jag gör är nickelfria och görs i silvertråd. Detta blandar jag med glaspärlor, sötvattenspärlor, halvädelstenar och metalldetaljer. 

Värmande ting

Värmande ting runt handlederna och/eller halsen.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards