Alla inlägg under mars 2014

Av Johanna - 23 mars 2014 10:39

Idag öppnar Partille Hemslöjd- och Konsthantverksförening, partillehemslojd.se, sina dörrar för ett trevligt inslag i vårens framfart. Där kommer jag att visa upp alla mina senaste värmande ting i härliga vårfärger och möjligheten finns att köpa med sig något man faller för till sin egen garderob. Vi hoppas på massor med folk som vill se genuint hantverk, njuta av en kopp kaffe med dopp och trevligt sällskap. 

        

#partillehemslojd #slöjdcafe #smasotating #sjalar #partille #garn #trevligtsällskap #kaffemeddopp #slöjd #stickat

Presentation

Små söta ting är sidan för mitt egna skapande av smycken i silvertråd och värmande ting i garn. Hittar du något som du tycker om, hör gärna av dig till mig.

  

Smycken

Smyckena som jag gör är nickelfria och görs i silvertråd. Detta blandar jag med glaspärlor, sötvattenspärlor, halvädelstenar och metalldetaljer. 

Värmande ting

Värmande ting runt handlederna och/eller halsen.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kategorier

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards