Alla inlägg under februari 2014

Av Johanna - 10 februari 2014 18:38

Då har det blivit ett nytt år och med det även en hel del nya garner och även producerat en del nya saker. Tyvärr går det ibland lite för lång tid emellan inläggen men det har ju också med att jag inte har fler händer än två, även om jag gärna skulle vilja massproducera allt mitt hantverk men vad blir det då?! Tror nog att man förlorar känslan för att varje plagg är skapat med kärlek...     

Presentation

Små söta ting är sidan för mitt egna skapande av smycken i silvertråd och värmande ting i garn. Hittar du något som du tycker om, hör gärna av dig till mig.

  

Smycken

Smyckena som jag gör är nickelfria och görs i silvertråd. Detta blandar jag med glaspärlor, sötvattenspärlor, halvädelstenar och metalldetaljer. 

Värmande ting

Värmande ting runt handlederna och/eller halsen.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards