Alla inlägg under oktober 2013

Av Johanna - 10 oktober 2013 00:35

All tid ägnas nu åt att göra så mycket som möjligt för att kunna ha till den stundande julmarknaden som Partille Konsthantverksförening har runt advent... Visst, det är bara början på oktober men snart så stundar både det ena och det andra och sen är man där och undrar hur gick det så fort.

Dock tar stickandet lite väl mycket tid och det är skönt att koppla av med att göra smyckena.. Har använt mina egendesignade smycken till arbetet och många blir förtjusta i former och utförande, så väl unga som vuxna.. så visst hoppas jag på en succé när marknaden väl drar i gång.


Inser även att jag inte är någon vidare på att blogga men det kanske ger sig efter hand.. mest handlar det nog om att jag inte kommer ihåg och sedan tar mitt ordniarie arbete mycket tid och grubbleri. Visst, man kan säkert kombinera dessa men än så länge har det inte lett till något mer kreativt.

#julmarknad #egendesign #smycken #silvertråd #unga #vuxna #tid #sticka #advent #succé

Presentation

Små söta ting är sidan för mitt egna skapande av smycken i silvertråd och värmande ting i garn. Hittar du något som du tycker om, hör gärna av dig till mig.

  

Smycken

Smyckena som jag gör är nickelfria och görs i silvertråd. Detta blandar jag med glaspärlor, sötvattenspärlor, halvädelstenar och metalldetaljer. 

Värmande ting

Värmande ting runt handlederna och/eller halsen.

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

Kategorier

RSS


Skapa flashcards